З набранням чинності Законом про відновлення декларування 12 жовтня 2023 року стартувала й кампанія декларування за 2021 та 2022 роки. Вона триватиме до 31 січня 2024 року, детальніше читайте тут.
НАЗК з розумінням ставиться до того, що з початком повномасштабного вторгнення багато декларантів, можливо, втратили документи чи не мали до них доступу. Зараз вони мають можливість перевірити дані в уже поданих деклараціях та, за необхідності, виправити їх. Обов’язку подавати виправлені декларації немає.
При цьому виправити можливо лише декларації, подані у період з 24 лютого 2022 року по 11 жовтня 2023 року включно.
Для цього необхідно протягом 14 днів з дня набрання чинності Законом України № 3384-ІХ, тобто не пізніше 25 жовтня 2023 року, звернутись до НАЗК з письмовим листом довільної форми, в якому зазначити:
- ПІБ;
- дату народження;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- яку або які декларації у вас є потреба виправити, а також дату їх подання.
Зазначати, які саме дані необхідно змінити чи додати та долучати будь-які документи до такого листа не потрібно!
Після цього, ви зможете одноразово впродовж 30 днів з дня надання доступу подати виправлену декларацію.
Про кінцеву дату подання виправленої декларації вас буде повідомлено в персональному електронному кабінеті Реєстру.
Листи з цих питань, подані 26 жовтня 2023 року або пізніше, будуть залишені без розгляду.
Письмові листи можна надсилати на електронну адресу Національного агентства [email protected] (сканована копія листа з підписом або лист, підписаний кваліфікованим електронним підписом) або за адресою: бул. Миколи Міхновського, буд. 28, м. Київ, 01103. Повідомлення з проханням про виправлення декларацій, надіслані декларантами в Чат Реєстру розглядатись не будуть.
Подавайте свої декларації вчасно та без помилок. Слідкуйте за новинами на сайті та у соціальних мережах на офіційних сторінках НАЗК у Телеграм та Фейсбук.
Нагадуємо, що роз’яснення стосовно декларування розміщені у Базі знань НАЗК. Отримати додаткову консультацію можна, звернувшись до уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, утвореного (визначеної) відповідно до ст. 13-1 Закону (в установі, де Ви працюєте, або органі, до сфери управління/підпорядкування якого належить установа), а також направивши офіційного листа на електронну пошту [email protected] або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94. Відповіді на найпоширеніші технічні питання роботи з Реєстром декларацій розміщені за посиланням.