Протягом минулого року до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області надійшло 2 228 звернень громадян. Із них: звернення громадян, що надійшли з Урядової гарячої лінії – 25; звернення громадян, що надійшли з Гарячої лінії Держгеокадастру – 9.
Звернення надійшли: від Сумської обласної державної адміністрації – 14; через електронну базу даних „Сумський обласний контактний центр” – 7; від громадян – 2163; за належністю від Держгеокадастру – 6; за належністю від правоохоронних органів – 4.
Питання, з якими звертались громадяни: ведення Державного земельного кадастру (внесення змін у ДЗК, виправлення технічних помилок); надання інформації стосовно нормативної грошової оцінки земельної ділянки; роз’яснення норм чинного законодавства; проведення перевірок стосовно ймовірного нецільового використання земельних ділянок та самозахвату земельних ділянок; визначення правового статусу земельної ділянки; надання копії архівного примірника державного акту; надання копії технічної документації із землеустрою тощо.
Звернення розглянуті в терміни, визначені законодавством (відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян»).
Протягом 2023 року до Головного управління і надійшло 222 запити щодо надання публічної інформації. Зокрема, з них: 173 – від фізичних осіб; 49 – від юридичних осіб.
На запити, що надійшли до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, надано вичерпні відповіді та роз’яснення у термін, визначені законодавством.
Порушення термінів розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації протягом року не було.
Питання виконавської дисципліни перебуває на постійному контролі у керівництва Головного управління, його заступників, начальників відділів та управлінь
Протягом 2023 року керівництвом Головного управління на особистому прийомі прийнято 2 громадянина, керівниками відділів надання адміністративниз послуг здійснено 44 прийоми, на якому прийнято 56 громадян. Керівниками та працівниками структурних підрозділів Головного управління прийнято 7 громадян в приміщенні Громадської приймальні Головного управління.